یزدفردا: پزشکیان، رئیس جمهور در نخستین جلسه شورای عالی فضای مجازی دستور داد با فروش فیلترشکن‌ها برخورد شود.

دکتر حمزه رضایی: نمی دانم چرا به محض اینکه یکی از مسئولان فرهیخته و اندیشمند ما دو کلمه حرف توام با دلیل و منطق می زند، فی الفور رگ گردن بعضی از این ریگ به کفشان ،وطنی متورم میشود حنجره پاره میکنند و داد و هوار راه می اندازند؟

روز و روزگاری گل آقایی داشتیم که در مقابل فرمایشات عاقلانه و عالمانه مسئولان، طعنه و کنایه هایی بر زبان می آورد که نام این کنایه ها را اتفاقاً « حرف حساب» گذاشته بود صد البته مسئولان گرانقدر ما هم بیدهایی نبودند که از این بادهای بی پایه بلرزند.

گل آقا که مرحوم شد فکر میکردیم دوره این حرفهای صد من یک "غاز و بزن در رو تمام شده است، ولی ظاهراً هنوز هم عده ای مغرض و بدخواه مُلک و ملت در این گوشه و کنار هستند که بعضی اوقات فضولی شان گل می کند و یک جای بدن شان دچار خارشهای آنچنانی می شود!

نمونه اش همین پرت و پلا گویی آنها در مقابل فرمایش پزشکیان است که میگویند پزشکیان قول رفع فیلترینگ را داده است.

جل الخالق... اولندش که هیچکس نشنیده است که ایشان چنین چیزی گفته باشند دومندش حالا گیرم که حرفی در همین مایه ها از دهان مبارک ایشان بیرون آمده باشد خوب خلافی که مرتکب نشده اند حرفشان وحی مُنزَل هم نیست که فضولباشی ها را این گونه به تکاپو و جلز و ولز انداخته است!

سومندش و لپ کلام در همین است که اتفاقاً اگر رفع فیلترینگ هم در کار باشد با همین فیلترشکن کذایی ارتباط مستقیم دارد، به عبارتی وقتی آن باند کذایی فروشندگان فیلترشکن ببیند قادر به فروش فیلتر شکن نیستند لزومی نمی بینند که از اهرم فیلترینگ برای فروش فیلترشکن استفاده کنند!

می بینید که پزشکیان تیر کاری اش را زده است به آنجایی که باید بزند!

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا